Mercury STW

Mercury STW Colony Park. Colonel Woodskull Mild Custom LS Engine, AIRRIDE, Vintage AIR , Wilwood, Retrosound, LEED, HIENO !

Mercury STW
Mercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STWMercury STW

Colonel Woodskul ( Eversti Puukallo :) ) , näyttelytasoinen hieno mild Custom uudella (2022) LS 3 (391kw) (+ Terminator x MAX MPFI Injection System) tekniikalla ,vaihdelaatikko on Pekka Vanhasen kunnostama 2021.
Auto on kokenut näyttävän muutoksen museoautosta hienoksi custom cruiseriksi. Eversti Puukallon on rakentanut pitkän linjan Old Scool harrastaja pääkaupunki seudulta. Alustaan lyöty varsin laadukasta palikkaa. Ridetechin ilmajousitus Via-airi.n tuplakompuroilla ja Accuair e-level ohjauksella, Four Link tuenta takana. Jarrut edessä tehostetut levyjarrut Wilwoodin kuusimäntäisillä satuloilla, takana rumpujarrut. Vanteet hienot tyyliin sopivat Cragar 390 Series Street Pro 8x17 irtovalkosivu renkailla. Sisustan puolelta löytyy kaikkea mielenkiintoista, sähkösäätöiset etuistuimet joka on verhoiltu alkuperäisellä nahalla/vinyylillä tyyliin sopivaksi. Kännykälle löytyy langaton latausasema, sähköinen nappiautomaatti vaihteistolle.. Viilennyksestä ja ilmanvaihdosta huolehtii Vintage Air system ilmastoinlaite. Hifi puolen on rakentanut SK-Autosound joka on varsin maukkaasti toteutettu, Retrosound San Diego keskusyksikkö, Retrosound Detroid näyttöyksikkö, Mosconi Gladen DSP 6 to 8 Pro, Gladen SPL 1800W monovahvistin, Ampire satelliitti kaijuttimet, Gladen SQL 2 tie erillissarja, 2 x Gladen SQX-Line JA kyllä kuuluu. FAW D-sing on onnistunut puukylki teemassa hienosti, kauempaa katsoen näyttää että puukyljet ova ihan normaalit mutta läheltä katsottaessa selviää että kyseessä ei olekaan ihan "normaalit" puukyljet, hienot yksityiskohdat hyppäävät oikein silmille. Auto on maukkaasti rakennettu ja sisältää paljon hienoja yksityiskohtia. Maalaus on todella upea kaiken kruunaa hieno pitsikatto. Toista vastaavanlaista auto ei tule vastaan.

Kysy vaihto/rahoitus.

Katso lisäkuvat www.gt-auto.fi

Lisävarusteet: Ajotietokone, Alustasarja, Bluetooth, Ilmajouset, Ilmastointi: Manuaalinen, Kevytmetallivanteet, Ohjaustehostin, Radio, USB, Audio-liitäntä, Sähkösäätöiset istuimet: Ilman muistia

Rekisterinumero: MBC-63
Mittarilukema: 77000 km
Vuosimalli: 1963
Korimalli: Farmari
Käyttövoima: Bensiini
Vaihteiston tyyppi: Automaattinen
Ensimmäinen käyttöönottopäivä: 30.11.1962
Teho kilowatteina: 202
Viimeisin katsastus: 10.08.2023
Iskutilavuus cm3: 6390
Keskikulutus l/100km:
Co2-päästöt g/100km: 0
Toimituskulut: 195 €
Käsiraha: 4990 €
Ajoneuvon verotus: marginaali

Hinta:49900 €


Myynnissä sijainnissa:

GT-Auto Tuusula

Hiekkamäentie 5
04300 Tuusula

myynti@gt-auto.fi

Kai Grönqvist
045-804 0621
kaitsu@gt-auto.fi

Ville Karhu
050-346 3306
ville@gt-auto.fi

Juha Rintala
050-390 5270
juha@gt-auto.fi